miercuri, 28 octombrie 2009

'Masti' sau 'Don't worry,be happy!'


Nimanui nu-i place sa creada ca poarta masti. Adica 'hei, eu n-am 2 fetze! '. Dar oare cei care poarta masti isi dau seama de asta? o fac intentionat? sau e o capcana in care cazi cand esti putin mai neatent cu viata? Si nu ma refer la toata colectia de masti - colorate, alb negru, de mandrie, de smerenie, de rusine, de tot ce vrei. Ma refer la doar doua din ele. simple.utile.usor de folosit si la indemana oricui : fericire/suparare, bucurie/tristete, zambet/nezambet, lumina/intuneric...sau cum ne place la fiecare sa le zicem. Ba esti bine.... ba nu esti....ba esti bine...ba crezi ca lumea se sfarseste. E ok sa fi asa? Nu cred. Cel putin pentru mine,nu-i. Adevarat, un actor trebuie sa stie sa joace orice rol, dar eu nu dau la actorie si nu visez sa iau un premiu oscar.Nimeni nu-mi cere daca simt ca ma zdrobesc incet, sa mint, sa cred ca nu-i asa. Nimeni.Si atunci de ce sa-mi cer eu? De ce sa ma mint eu? Cand infrunti problema in fata, e mai usor sa castigi. Da' atunci cand si problema si tu , aveti masti...atunci nu prea sti unde sa te uiti si de unde sa incepi.Si in general...atunci cand intri in panica inainte de ora de fizica pentru ca nu sti nimic, sau inainte de ora de chimie pentru ca nu intelegi nimic, sau inainte de ora de info cand ti se pare ca japoneza ,chineza si koreana sunt mai usor de retinut toate la un loc...atunci, probabil, numai probabil, zic, poate nu te-ai uitat in directia care trebuie. Inca un dezavantaj la masti...atunci cand le dai jos...de multe ori esti socat de ceea ce vezi. Asa ca...solutia e simpla.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu